träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

På prov

Kategori: Allmänt

Veckan hittills har gått kanon. Kosten har verkligen varit perfekt! Hade gärna tränat lite mer, men eftersom jag haft skaplig träningsvärk har det varit svårt. Har huggit i magen varje gång jag skrattat... så mer än pw har inte gått.

Idag var jag bara lite öm, så efter en massa packande och hemmafix hann jag med ett snabbt cirkelpass; effektivt, pulshöjande och härligt:)

Imon väntar som vanligt tidigt babysim. Sen bär det av uppåt i landet för ett besök hos svärföräldrar m.fl. Träningskläder är nerpackade och två pass är hittills planerade! Då svärmor har en förmåga att bjuda på riktigt god mat kommer kosthållningen inte bli lika strikt som i veckan. Däremot ska jag hålla mig ifrån allt fika som brukar dukas fram när man är runt och hälsar på folk.

Wish me luck!!!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Jag har bakat lchf-kladdkakan, så du kan nog äta lite sött utan dåligt samvete =)

    2012-04-28 | 00:04:20

Kommentera inlägget här: