träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Sorry

Kategori: Allmänt

Är ingen glädjespridare just nu ;(

Började få lite ont i knät natten mellan lör och sön. Inte som jag brukar ha, detta var nåt nytt. Kändes ok på dagen (sön) men gjorde sen ont på kvällen och natten igen. Smärtfritt på mån fm och sen ont igen:/ Idag lika... så försökte mig på en promenad efter lunch. Gick bra, men ont efter. Sen smällde det till. Skulle bara resa mig ur soffan här på eftermiddagen. Då högg det till ordentligt och ville vika sig. Låter det skönt? Det var det inte!!! Nu låser det sig/hugger in som en kniv om vartannat. Känns helt friskt till och från - sen helt förstört.

Så till er som läser: njut njut njut av er rörelsefrihet varje dag. Ni anar inte tristessen, rädslan, ilskan, oron, och all annan skit som flyger på en när kroppen slutar bära en!

(Hade jag haft nåt onyttigt hemma hade jag tryckt allting på en gång, i ren "tycka-synd-om"/"nu-ger-jag-fan-i-allt"-ömkan.... men det finns inte ens nåt att trycka!)

Blääääääääää

Kommentarer

  • Mia säger:

    men gumman,håller alla tummar att du sover bort det inatt....Annars måste du ringa farbror doktorn! Krya på dig=)

    2012-05-15 | 20:31:36
  • Linda säger:

    Nej usch vad jobbigt! Jag lider verkligen med dig :(.

    Hoppas du blir bra illa kvickt.

    2012-05-15 | 22:44:50
    Bloggadress: http://www.lalinda84.se
  • Sara säger:

    Sofie, gå raka vägen till Hälsokostbutiken imorgon och köp ett Back on Track för benet. Såg att det var en till på träningen idag som använde det precis som jag. Testa!

    2012-05-15 | 23:30:54

Kommentera inlägget här: