träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Hemma:)

Kategori: Allmänt

Gud så skönt det var att komma hem och sova i sin egen säng. Vet inte om jag vaknat till på hela natten, så gott sov jag. En riktigt toppensäng är nog det jag saknar mest när vi är iväg hos svärföräldrarna. En skönt säng och ett fluffigt täcke:)
Annars har dagarna på landet varit toppen. Vi har hunnit med massor utan att stressa... och jag har tränat stenhårt (tack vare Sara!) Det blev lite mindre träningstid än jag tänkt... men de passen vi körde var så tuffa så ja, jag har inte haft så ont på år, haha.

Eftersom vi var hemma sent (23.30) valde jag att börja jobba lite senare än vanligt... och stanna ett par timmar längre på eftermiddagen. Bra beslut! Fick sova en timme längre, hann iväg och storhandla plus en sen frukost i solen med mannen!

Efter jobbet värmde jag upp kroppen ordentligt med gräsklipparen och efter det blev det ett lagom benpass. Till middag blev det så klart grillat:) Vad åt ni idag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: