träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Åt skogen

Kategori: Allmänt

Knät har inte återhämtat sig (så nej, ingen mer fotboll för mig!) Det var väntat... så känns inte så jobbigt. Tråkigt visst, men nu är det som det är.

Det sura är att jag inte kunnat träna sedan matchen. Ett par promenader har det blivit, men inget mer. Och eftersom jag är lite av en allt eller inget människa så gör bristen på träning att även kosten falerar till viss del. Ingen katastrof direkt, men lite småslarv.

Nog om det - här kommer receptet på knäcket:)
- Rör ihop:
2 ägg
1 msk olja (oliv eller raps)
1 1/2 dl sesamfrön
1 dl solroskärnor
1 dl pumpakärnor
1/2 dl vallmofrön
1/2 tsk salt
- Platta ut smeten på bakplåtspapper
- Strö över krossade linfrön
- Sätt in i 175 grader i 15 min och låt stå kvar på eftervärme tills det torkat (ca 15 min).
- Låt svalna på galler.

Supersmidigt, gott - och mättande. Även mannen hyllade det.. vilket är bra betyg!

Enjoy!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Om till och med Micke godkände det är det nog en hit! =)

    2012-04-06 | 12:34:16

Kommentera inlägget här: