träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

:/

Kategori: Allmänt

Mår inget vidare. Går runt med världens huvudvärk, fryser och är allmänt seg. Kanske är det för att jag varit extremt duktig (skryt) vad gäller kosten - och att min kropp nu vill ha lite socker eller andra kolhydrater!? Eller så är det vädret! Jag vill inte för en sekund tänka på att bli sjuk.

Var tidigare idag sugen på att jogga en kvällsrunda, men tror jag får nöja mig med mina 12 promenerade kilometer på fm... & en kvällsbastu på det:)

Kommentarer

  • Mia säger:

    Surt att känna sig hängig,känner mig oxå allmänt seg,trött i kroppen lite kittel i halsen så jag har bestämt mig för att vila mig i form. Tänker ta ett löpabreak tills jag är hemma från Barcelona nu.

    2012-04-26 | 18:44:40

Kommentera inlägget här: