träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Inte som planerat

Kategori: Allmänt

Jag trodde att det skulle bli fint väder idag (tror yr.no spådde det i början på veckan?!) så jag hade planerat en ordentlig utedag.
Körde ju järnet på ök igår - vilket känns ordentligt i rygg/axlar... så tyckte en väldigt lång (minst 1,5mil) promenad kunde få igång benen lite.

Jaha; ösregn ute när jag stiger upp och sådär tråkgrått så man vill tända lite onödiga lampor inne.
Istället för att ge mig ut efter frukost satte jag mig därför istället igång med en fotobok till tösen.... vilken jag sedan höll på med fram till 17 (med små avbrott för lek, matande och blöjbyte).

Om jag fick dåligt samvete för att ha suttit inne? Nooooo! För efter 17 kom en vän förbi och plockade upp mig för planerad löptur. En sjukt skön löptur (mestadels!) som gick så mkt bättre och lättare än väntat; 5km! Det gick absolut inte fort, men vi tog oss fem km utan stopp... och det känns så jävla bra för psyket (precis som jag ville!).

Känner att jag är på väg in i en positiv träningsspiral. Can you feel it??? Imon väntar babysim vid 8... långpromenad runt lunch och gymmet på kvällen. Underbar lördag:) Synd att mannen jobbar bara:/

Nu blire sängen, nanninann!!!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Nu är jag hemma! Tack för en goe Fredag.Vi höll 6.22 tempo! Bra jobbat tycker jag,gick ju bra uppför i början. Godnatt!

    2012-04-20 | 22:20:01

Kommentera inlägget här: