träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Ni fina!

Kategori: Allmänt

Tack ni fina för att ni peppar mig (både kommentarer och sms) när jag inte är på topp. Det värmer... och det hjälper!

Jag blir bara så besviken på mig själv - trots att jag inte ens kan göra nåt åt det! Vissa saker måste man bara acceptera, och vänta ut... och det är väl det jag har lite svårt för. Vill ju gärna kontrollera allt! ;) Nån som känner igen sig?

Att bryta ihop och komma igen - det är bara att göra. Så nu kommer jag igen. Orkar inte med att känna hur optimismen mer och mer rinner ur mig :/ Nu måste den riktiga Sofie tillbaka. Chopchop!

Dagen har för övrigt varit bra (välbehövlig vändejt och promenad + att solen visat sig igen!) och jag har massor gott att se fram emot i helgen. Mannen är ledig och vi har 3 heldagar framför oss - vilket behövs efter en hemskt tråkig påsk. Shopping, bio & restaurangbesök är bara lite av det som står på schemat. Nu jävlar... nu vänder vi blad:) 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Helt rätt inställning!:)



    Ja visst är den snygga. Kullastolen kostar runt tusenlappen. Verner panton jr ca 1500 och den vanliga ca 2300.

    Kullastolen ska vi definitivt ha iaf :)

    2012-04-12 | 19:29:30
    Bloggadress: http://www.lalinda84.se
  • Sara säger:

    Jag känner verkligen igen mig. Jag kan säga att när jag hade axelskadorna satt jag på gymgolvet och gjorde mina "fjantövningar" och grät. Verkligen bröt ihop.. Och när jag endast kunde springa max en kilometer pga höfterna, lunkade jag gråtandes i skogen. Så jag vet precis hur det känns, och det är svinjobbigt. Men du tar dig ur det.. och du gör det nog snabbare med en positiv inställning.. Så kör nu.. ba kör! =)

    2012-04-12 | 23:13:04
  • cina säger:

    Önskar dig en toppen helg... <3

    2012-04-13 | 09:38:28
  • Mia säger:

    Sofie,det är bara att bryta ihop eller bita ihop och känner jag dig rätt så blir det bita ihop. Klart jag känner igen mig är själv inne i en svacka när det gäller träning,gör asdåliga tider men men skam den som ger sig. Har varit och köpt ett par grymma skor idag på löplabbet så nu väntar jag på att du vill ta en härlig frisk och skön löparunda med mig med en goe bastu efter;)

    2012-04-13 | 21:27:13

Kommentera inlägget här: