träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Nu jävl...!

Kategori: Allmänt

Är snart klar med lunchlådor för i stort sett hela veckan. Har gjort kålpudding & kyckling med bulgur och gottig sås. Tösen ska få prova på min osaltade hemmagjorda köttfärssås och även lite anjovisfri jansons frestelse. Ni mammor som läser: Vad ger/gav ni era barn mellan 6 och 12 mån?

Mannen borde va på väg hem nu... så snart är jag fri att pysa till gymmet. Har längtat hela dagen:) Det blir ök för hela slanten - rygg, axlar, bröst och triceps. Har fortf svårt att träna biceps sen jag klantade till det och bröt handleden för över 2 år sen. Läkarn tror dock att smärtan kan försvinna helt inom ett par år, så tills dess hoppar jag smärtsamma lyft.



Lite söndagsinspo...
 

Vem vill se ut så till sommarn? Hand upp!
NU KÖÖÖÖR VI!!!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hand up! Precis lagom. Inte för stor, inte för liten. Inte för musklig heller utan helt perfekt. Bra inspiration!

    2012-04-08 | 18:47:20
  • Linda säger:

    Haha, ja ne jag hade kanske sett ut sådär om situationen hade vart annorlunda. Men nu är det bara att gilla läget. Nästa sommar kanske ;)

    2012-04-09 | 11:01:01
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/lindasliv

Kommentera inlägget här: