träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Summering och planering

Kategori: Allmänt

Blev ett lättare pass här hemma igår... men inte så lätt att det inte kändes i musklerna idag. 100 swing (med 3 vilopauser), 50 armhävningar (med 4 vilopauser) varvat med lite knäböj. Alldeles lagom för att bli kvitt det dåliga samvetet...


Morgonen idag började om sagt med Mammabootcamp. Vad tyckte jag om det? Jo, det var riktigt trevligt... och bra... och det började bränna lite i vissa muskelgrupper. Men jag hade med all säkerhet uppskattat det 100 ggr mer om jag aldrig tränat på egen hand eller om jag varit relativt nyförlöst. Så som det känns nu så blir det nog inte så många gånger jag visar mig där, tyvärr. Fick dock bekräftat att den träning jag kör hemma är så bra som jag hoppats. Det var nämligen inte mycket som skilde sig. (Kanske inte så konstigt med tanke att jag länge följt och inspirerats av Olga Rönnberg som ligger bakom hela konceptet!)
Givetvis var VN på plats och lyckades lura med mig på några bilder. Får se om vi blir utvalda till att visas i tidningen för andra gången på kort tid... haha!

Är i valet och kvalet om jag ska ta mig av dagens pw nu eller ikväll. Kvällarna har ju en tendens att bli aningen sega när mannen jobbar, men å andra sidan lockar vädret nu! Velandet kvarstår...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: