träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Uppgiven

Kategori: Allmänt

Bitter
Irriterad
Besviken
Arg

Ja, det finns många dåligt klingande ord jag kan använda för att beskriva mitt misslyckande.

Lägger ner min 6v-utmaning... eller jag har lagt ner den. Det gick helt enkelt inte. Inte nu. Jag skyller allt på mitt jäkla knä. Och trots att jag inte kunde göra nåt för att fortsätta den så känns det så jäkla dumt.

Men jag kommer köra igång med den på nytt när knät återigen fungerar som det ska - när jag kan gå snabba promenader och när jag kan löpträna... Ja alltså när jag kan ge 100% igen. Antingen så blir det nästa vecka eller den där efter. Så fort jag kan ge allt sker det. Då börjar jag om från början och det blir 6 tuffa veckor. Kommer antagligen planera 3 festmåltider under perioden, där jag tillåts sippa lite vin eller trycka lite dessert.
Det kommer bli så bra - bara jag blir bra!

Hoppas ni kör på ordentligt med er träning - ni anar inte vad man saknar det den dagen det inte längre går :/

Ikväll blir det iaf en sväng till gymmet och ännu ett tufft ök, så där får jag nog lite utlopp för min ilska!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Förstår precis! Jag blir fortfarande skraj så fort jag får känningar i axeln/axlarna. Jag vet hur jäkla jobbigt det var när man bara VILLE träna med inte kunde.. och hur kämpigt det var att komma tillbaka.

    Testa alternativa konditionsövningar. Funkar crosstrainer? Roddmaskin? I rodden får du ju både kondition och styrka. Och glöm inte att man bränner mer än man tror på ett intensivt styrkepass!

    2012-04-11 | 20:56:16
    Bloggadress: http://saraelicha.blogg.se/mintraning
  • Pauline säger:

    Sv: Hej, kommer nog amma ett tag till, lillen dissar ju flaska.. Visst får han vara utan amning en dag kommer han ju äta av hunger, men vi har inte orka just nu att bråka. Så blir amningshjärna ett tag till...

    När kommer ni till köping? Måste ju träffas snart!



    Och lyssna på kroppen, du kommer hinna träna massa, bra att vila med fast de "stressar upp en"!



    kram

    2012-04-12 | 07:59:09
  • Linda säger:

    Va tråkigt med ditt knä:(! Ska hålla tummarna hårt för att det blir bra fort!!!

    2012-04-12 | 10:45:49
    Bloggadress: http://www.lalinda84.se

Kommentera inlägget här: