träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Utflykt

Kategori: Allmänt

Idag bröt vi oss ut från huset. Inte för att tösen är helt frisk utan för att jag inte orkande sitta och stirra på samma väggar en dag till. (Bådar inte gott inför kommande vab-dagar de närmsta åren.) Det fick bli en tur till mina föräldrar.
När jag ändå hade nån som pysslade om lillan passade jag på att pysa iväg på fotboll:) Asså jag spelade inte utan var och kikade. Ingen mer fotboll för mig! Idag var det superettanpremiär:) Tyvärr så var det apkallt och ganska trist spel emellanåt.... Men underbart att få andas frisk luft, umgås med en kär vän och vara något annat än bara mamma för en stund.

Som förväntat har dagen gått superfort och nån träning har det inte blivit. Valde att lägga den timmen på mys och bus istället eftersom jag redan planerar in ett par timmar ifrån henne (+ ömma muskler från gårdagens styrka).

Imon - heldag på jobbet och ännu ett styrkepass för ök.
Nu - sooova!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Tyckte det var riktigt kul på fotbollen trots lite segt spel i första.Härligt att det har dragit igång på riktigt! Har sprungit en runda och verkligen försökt att stretcha min onda skinka;) ha en go kväll=)

    2012-04-10 | 19:11:03

Kommentera inlägget här: