träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Februari

Kategori: Allmänt

Ny månad. Det betyder att våg och måttband ska plockas fram.

Januari har inte gått alls som jag hoppats... så jag tror inte på några chockerande siffror. Det viktigaste jag tar med mig från denna månad är att jag infört träning i vardagen.

Funderade lite igår på vad jag vill få ut av denna månad. Resultatet blev följande:
~ Minska 2-3 kg
~ Klara jogga 5 km
~ Ett 45 min konditionspass/ v
~ Planka VARJE dag
~ Bättre måltider

Kommer lägga fokus på få in ett ordentligt styrkepass och ett ordentligt konditionspass varje vecka. All träning där över får ses som bonus. Det är nämligen inte helt lätt att få till det med barn och mannens jobbtider. Träningen kommer alltså vara mer av kvalité än kvantitet!

Vad har ni för planer för Februari?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: