träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Härlig start!

Kategori: Allmänt

Tro det eller ej, januari gav bra resultat. Tre kilo minus på vågen och 2-5 cm på olika delar av kroppen. Det trots att månaden var långt ifrån godkänd. Men hur man än vänder och vrider på det så var den mer nyttig än i stort sett hela förra året då jag unnade mig mer och mer för varje månad. Gott, men usch och fy!

Då vi har helg hos oss här idag så var ju mannen "tvungen" att köpa hem godis... och eftersom det finns hemma så är ju jag "tvungen" att äta lite. Haha, jag vet att det går emot mitt tänk nu, men jag vill inte sätta upp några förbud. Däremot behöver jag ju inte trycka hela påsen själv, utan kan ta lite och njuta av dem.

Vad gäller träning har jag hunnit med ett förmiddags-styrkepass (ök), en lunch-promenad på 4,5 km och slutligen ett kvällspass med 5 min crosstrainer, 15 min rodd och 15 min cykel.

En bra start på ny månad:)

Kommentarer

  • Sara säger:

    Man vill bara ha det ännu mer när man förbjuder vissa saker. Jag har som sagt unnat mig det jag velat under detta år. Det har tagit längre tid att se mina resultat, jag vet, men jag njuter ju också under tiden.. Man får ha sina perioder där man kan vara mer strikt eller med förbud, det tror jag mer på. Typ att i två veckor SKA jag klara migutan godis, eller vad det nu kan vara. Men som du säger med godiset själv.. man kan ju faktist nöja sig med ett par bitar och inte en hem påse. Jag har fler gånger faktist varit och handlat smågodis för typ sju kronor =)

    Jag har ett förslag - 5 km löpning nästa gång ni eller vi hälsar på?! Beror ju på när vi ses.. men bestäm ett mål du annars.

    Kram

    2012-02-01 | 20:56:32

Kommentera inlägget här: