träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Härliga kommentarer!

Kategori: Allmänt

Fick respons från några läsare angående min utmaning (sockerfri vecka!) och jag måste säga att det är skönt att ni är ärliga:)
Sara skriver: "Jag är liksom taggad ända till fredag.. då vet jag att det går åt skogen iallafall. Haha =)"
Och så Linda... som klockan 09:57 skriver : "kan hänga på 4 dagars sockerfritt för på fredag tänker jag dyka i påsen igen".... för att 09:59 (observera - 2 minuter senare!) skriva:"kom på att det är kört för mig=/ bakade ananaspaj igår och m å s t e äta upp det idag till fikat ;)"
Haha - ni är ju goa! Jag kommer slänga upp fler sockerfria veckor... och då ska ni med:)

Ja, jag kan erkänna själv att det inte var den ultimata veckan att starta... eller man kanske ska se det som den perfekta veckan. Fixar man denna dagen så fixar man nästa osv. Syftar på att det idag är alla hjärtans dag och att det kryllar av hjärtformat godis och saker att "unna sig" överallt. Själv har jag bestämt tackat nej till sockerkickar. Still going strong:) Försöker se lite längre in i framtiden och se det som en belöning att inte "unna mig":)
Jag kommer klara den här veckan (mental träning..). Jag vill, jag ska, jag måste!

Så, vad har ni gottegrisar unnat er idag? Ärligt!

/S.

Kommentarer

  • Mia säger:

    Kommer inte kunna hänga på din sockerfria vecka,för jag är sjuk och det är synd om mig så jag får äta så mycket socker jag vill. Hihi....Kanske en annan vecka

    2012-02-14 | 22:08:17
  • Sara säger:

    Här blev det lchf-kladdkaka.. antar att du kommer läsa min blogg ;)

    2012-02-15 | 00:06:48
    Bloggadress: http://saraelicha.blogg/mintraning

Kommentera inlägget här: