träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Katastrofvecka deluxe

Kategori: Allmänt

Var med bror på husvisning efter jobbet... sen skulle jag gå hem, invänta mamma och ge mig ut på en jogging. MEN (stort men) så gick jag förbi en vän.. som råkade vara ute.. som jag råkade gå in till på kaffe.. och tjöt.. och stanna ett par timmar! Inget illa ment mot vännen, det var supertrevligt, men jag kommer aldrig i form om jag väljer bort träningen. Så, skärpning Sofie!

Får straffa mig själv med en morgonjogg innan jag o tösen ska iväg 9.30. Eller ska nog säga belöna mig med en morgonjogg... För det har ju bara positiva följder:)
Ja, morgonbelöning får det bli!

Kommentarer

  • Linda säger:

    härligt positiv du är=) man blir så glad av det!

    2012-03-01 | 08:36:48
    Bloggadress: http://www.lalinda84.se

Kommentera inlägget här: