träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Må bra utan träning...

Kategori: Allmänt

Det finns faktiskt annat än träning som skänker glädje och bidrar till god hälsa. Det har jag ägnat mig åt denna fredagen.

Började med mammagruppsfika (inget sött - I promise!), följt av lite shopping med mor.
Sen blev det familjemys, god mat och ett fint vin... och slutligen lite gottgott i soffan.

Eftersom tösen slutat äta på natten frågade mannen om jag ville ta sängen i källaren i natt, och förhoppningsvis sova en hel natt sammanhängande. Daah? JAAA tack, trodde aldrig han skulle fråga:) Så nu får han vakna o stoppa i nappen och trösta när drömmarna skrämmer. Jag hoppas på att sova (även det nåt viktigt för hälsan!)

Dagens
Frulle: p.shake, 2 crisp
Mellis: halv ostfralla
Lunch: -
Mellis:muslibar
Middag: nötfärsbiff, potatisgratäng, champijonsås, blomkål
Övrigt: ost och kex.. 2 glas rött:)

Motion: 6,5 km vagnpromenad

Klockan är egentligen för lite för att krypa ner en fredagskväll, men nu ska här sovas! Godnatt från källarsängen:) zzZzzzzzZzz

Kommentarer

  • Mia säger:

    Låter som en goe Fredagskväll. Idag har jag blivit inspirerad av dig,tänkte köra ett styrkepass här hemma i eftermiddag med mina hantlar och min egen kropp som motstånd. Ha en bra dag!

    2012-02-18 | 13:31:46

Kommentera inlägget här: