träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Måndag

Kategori: Allmänt

Första dagen på veckans utmaning avklarad. Utan problem. Så klart!
Första dagen passerar alltid smärtfritt. Sen blir det tuffare ju närmre helgen man kommer, för att inte tala om helgen. Men jag kommer fixa det. Jag måste fixa det. Jag måste bevisa för mig själv att jag har lite kontroll. That's it!

Kommer avsluta varje dag med att sammanfatta min kost - så jag får en anledning att "hålla mig på banan".

Måndagens
Frulle: Crisp + p.shake
Mellis: Ägg + kaffe
Lunch: Het fisksoppa
Mellis: Kesella med jordgubbar o banan
Middag: Kasslergratäng

Motion: 8km vagnpromenad

Kommentarer

  • Sara säger:

    Det är skitbra att skriva upp vad man äter. Jag insåg först när jag tittade efter hur dåligt jag åt. Försöker ju att bättra mig, men ibland kommer det dagar som dessa då man inte är hungrig.. Under dagen kanske jag inte tycker att det är så lite, men sen när jag skriver upp det så ser det inte så bra ut..

    2012-02-13 | 20:28:22

Kommentera inlägget här: