träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Seg slappardag

Kategori: Allmänt

Kunde nog lika gärna sovit med mannen o tösen inatt eftersom de haft en relativt lugn och mysig natt. Själv låg jag nämligen vaken 3h och snurrade Fick nog ändå sammanlagt 7-8h sömn och det var skönt att vakna av sig själv i morse. Hursomhelst så har jag varit skitseg idag. Vill verkligen träna men jag är heelt slut. Så jag tror det får bli till att ladda för ett supermegakanonpass imorgon, för då ska hela familjen med till gymmet:) Det är en av många fördelar med att ha ett gym på jobbet (svar på en fråga om vilket gym jag går på!) - familjen kan joina, det är nästan alltid folktomt, det är gratis. Det enda negativa är att man inte har några att sno träningstips och övningar av.

Slänger upp en dagens ikväll, men skäms redan nu över hur illa den här dagen varit/blir. Har iaf inte ätit nåt sött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: