träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Söndag

Kategori: Allmänt

Dagen har resulterat i promenad (10km) och jobbgym (cykel 10km + rodd 1km + styrka). Så det får jag vara nöjd med!

Maten däremot har varit mindre bra hela helgen (lite godis, lite chips, lite vin, lite kaka)... och nu börjar mannen prata om söndagspizza. Ett alternativ jag har är att värma på lite av gårdagens soppa, men tar den hellre till lunch imorgon... så: ikväll blir det pizza!!

Veckan som kommer utmanar jag mig själv - 7 dagar sockerfritt! Nån som är med mig på den? Kom igen, det fixar vi lätt:)

Kommentarer

  • Sara säger:

    Jag är liksom taggad ända till fredag.. då vet jag att det går åt skogen iallafall. Haha =)

    2012-02-12 | 22:26:35
  • linda säger:

    jag hade gärna varit med om det inte vore så att vi köpte ganska mkt gott på hemmakväll i lördags o det blev en hel del kvar ;) kan hänga på på 4 dagars sockerfritt för på fredag tänker jag dyka i påsen igen! =)

    2012-02-14 | 09:57:34
    Bloggadress: http://lalinda84.blogg.se/
  • linda säger:

    kom på att det är kört för mig=/ bakade ananaspaj igår o m å s t e äta upp den idag till fikat ;). självkontroll är lika med noll.

    2012-02-14 | 09:59:43
    Bloggadress: http://lalinda84.blogg.se/

Kommentera inlägget här: