träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Söndagsångest

Kategori: Allmänt

Mår fortfarande inte helt bra. Funderar på om det är hormonerna som spelar mig ett spratt (eftersom jag slutat amma!) Är lättirriterad, pessimistisk och aningen gråtmild. Nån morsa som läser som känner igen det?

Veckan är snart slut och jag kommer ro hem utmaningen! Om jag bara var mig själv skulle jag va stolt och känna mig lyckad ... Nu känner jag mig likgiltig.

Vill inte bara förmedla bitterhet så vill tipsa om nåt bra - supererbjudande på proteinpulver. Jag har klickat hem vanilj, cappuccino och mint choklad!! Nåt ska man väl unna sig en dag som denna.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Åh, jag som ville klicka hem lite.. men handlade nyss för en tusenlapp där. Ville köpa typ 2 påsar till, men inte betala frakten. Då hade jag kunnat snylta på dig ju =)

    2012-02-19 | 20:35:43

Kommentera inlägget här: