träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Två dagens

Kategori: Allmänt

Försöker minnas vad jag åt igår, men har ingen koll. Hur taskigt minne har man egentligen? Inte kan jag skylla på amningen längre heller:/

Denna dagen har gått i ett. Jobb, vagnpromenad, kaffe hos vän, till mor min med tösen, simhallen med vänner, hämta tösen och hem... och här är jag nu - på sängkanten bredvid min vackra sovande dotter. Ett par timmar ifrån henne och det spritter i kroppen när man återses:)

Dagens
Frulle: banan
Mellis: 2 ägg
Lunch: omelett o räkor
Mellis: knäcke
Kvällsmål: en pannkaka
Övrigt: ett par bitar choklad:)

Motion: 6km vagnpromenad + 1050m bröstsim.

Önskar man tog sig till simhallen oftare för det är både behagligt och väldigt skönt att simma, för både kropp och själ.

För er skull struntade jag i att fotografera min lite sunkiga mammakropp iförd bikini;) Inte heller min kära vän ville ställa upp - jag undrar varför!?


Kommentarer

  • Mia säger:

    haha behöver jag ens förklara varför jag inte ville bli fotad.Hade i och för sig gett alla dina läsare ett gott skratt=) Bra där att du skrev att du simmat 1050m (hihi) Tack själv för ikväll nu blir det bingen för mig!

    2012-02-21 | 21:33:28

Kommentera inlägget här: