träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Uppsvälld :(

Kategori: Allmänt

Usch va jag mår 'bläääigt'. Är uppsvälld som om jag vore gravid i v.30... och mår skapligt illa. Och allt för ett par goda cupcakes. Ja, de var goda... men jag vill helst inte tänka på dem nu :/ Nä, det får bli att bjuda på de som är över. Min mage vill inte ha dem. Vet inte om det bara är dem eller ett par dagars matslarv som är orsaken - antagligen en blandning!
Måste ta tag i min kost. Speciellt frukostbiten - slarvar på jobbdagar. Idag blev det t.ex (som vanligt) en p.shake kl 6, en banan o kaffe kl 9 och ett par crisps när jag kom hem vid 11... innan det var dags för bvc. Kanske inte så konstigt att magen säger ifrån efter ytterligare 2 koppar kaffe och två cupcakes. Nä, fy skäms på mig!

Pallade inte med nån träning här hemma ikväll. Påbörjade, men avslutade typ lika fort. Imorgon är det jag som ställer klockan på 5.30 för att hinna med lite frulle.

Över och ut!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Fy vad hemskt det är att äta så man mår på det viset.Kan trösta dig med att det går ju över i alla fall;) Jag gjorde mig ett par goa äggamackor ikväll.Det var gott efter 7 km powerwalk i kylan. Nu laddar jag för familjen annorlunda och chefen undercover,hoppas bara att jag kan hålla mig vaken. Trevlig kväll.

    2012-02-06 | 19:55:54
  • linda säger:

    håller med, det är INTE ok!



    Duktig du är som är ute på såna långa pw i denna kyla=)!

    Ha en fortsatt bra dag!

    2012-02-07 | 13:05:28
    Bloggadress: http://lalinda84.blogg.se/

Kommentera inlägget här: