träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Familjelördag

Kategori: Allmänt

Muffinsen (säger man så?) blev klart godkända. Det kommer recept innan helgen är slut.

Igårkväll packade jag med mig familjen till Vrigstad för att kika på inomhusfotboll. Det blev en trevlig kväll med fint sällskap trots att fotbollen var lite av en besvikelse. Vet att mina tjejer är så grymt mycket bättre och kan spela mycket roligare boll än vad som framkom igår.

Då det blev sent igår steg vi inte upp förrens 9.45 idag:) Då stack mannen iväg och köpte färska frallor, juice och lite annat gott till vår första riktiga familjefrukost. Är så mysigt att äntligen ha tösen vid bordet med oss:) Givetvis lyssnade vi på och löste melodikrysset också!

Klockan är snart tolv och jag ska slänga på mig kläder och ansikte för vagnpromenad ner till stan.

Det här kommer bli en kanondag!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: