träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Förmiddagslöpning

Kategori: Allmänt

Tekniken finns inte där riktigt och konditonen finns definitivt inte där. Jag pallrar mig ändå ut och det är det viktigaste:) 
Blev 1000m (6.09) +1000m (5.57) +200m (0.57) +200m (0.57).
Hade kunnat pressa mig själv lite hårdare, men vill gärna ha den där positiva känslan när jag är färdig. Annars blir det svårt att hålla motivationen uppe så här i början.

Har också bestämt mig för vilket milslopp det blir i år - midnattsloppet i Göteborg 25/8. Har inte bokat ännu då jag måste kolla upp hotell i närheten av start/mål. Tanken är att jag och Sara (svägerska) packar med oss familjerna och tar oss en minisemester. Mitt mål kommer förmodlig vara att komma i mål runt 60 min.

Dags att pussla ihop ett löpschema för januari - februari.

God tisdag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: