träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Godmorgon torsdag!

Kategori: Allmänt

Jag ändrade gårdagens pass i sista sekund. Istället för 10x30 sek körde jag 7x40 sek. Hade velat köra 10 st men kände blodsmak i munnen efter 5, så valde att stoppa efter 7.

Ikväll är det zumbapremiär på jobbet (bra initiativ!), tyvärr inget för mig då mannen fortfarande jobbar då. Det känns annars som ett skönt alternativ till min övriga träning.
Hinner jag iväg senare tänkte jag köra samma pass som igår, 7x40sek.

Det bästa med att vara sjukt otränad är att träningstiden är relativt låg, eftersom man sliter sönder sig fortare + att man ser resultat jäkligt fort. Tror t.ex jag klarar 10x40 sek redan i slutet av nästa vecka om jag kör ett par intervaller innan dess:)

Nä, nu ska jag avnjuta min frukost i lugn i ro innan tösen vaknar och vi ska göra oss redo för babyrytmik!

God torsdag allesammans...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: