träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Hej träningsvärk!

Kategori: Allmänt

Det blev jobbgymmet igår. Fick ett knippe energi efter min 5e kopp kaffe och hoppade i träningskläderna. Tog i bra och orkade mer än väntat - så jääävla gott! Kan dock erkänna att jag glömt massor vad gäller styrketräning. Jag kommer helt enkelt inte på övningar - minns inte riktigt hur jag tränade innan. Så dagens datortid ägnas därför åt att kolla upp lite effektiva övningar och planera nästa gymtillfälle som blir antingen imon eller på ons.

I'm back :)

Har du nån kanonövning att ge mig?

Kommentarer

  • Mia säger:

    Hej!



    Är dålig på gymövningar,fick tips på morgontv igår att plankan är himla bra.Täcker in många områden på kroppen.



    Lycka till!

    2012-01-16 | 20:15:53
  • Linda säger:

    Har lagt ut schema för mig med lite övningar som kanske lockar =).



    Börja med att stärka upp bålen ordentligt. (Men det vet du ju redan). Gör alla olika sorters plankor, inte bara klassiska..den är så tråkig =).

    2012-01-17 | 11:15:15
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/lindasliv

Kommentera inlägget här: