träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

No comments!

Kategori: Allmänt

Har förstått att det återigen inte går att kommentera - antagligen för att jag  bloggar från mobilen (OBS! nu från datorn - så prova att lämna spår, tack). Sjuukt trist är det iaf eftersom den lilla respons man får betyder en hel del.

Kan meddela att min otränade kropp är i stort behov av en vilodag. Var ute på vagnprommis 6 km idag, varav hälften med en 20L jordsäck som extra last. Blev också endel styrka här hemma då jag fort konstaterade "bomull i benen" och "värk i bröst/armar". FAAAN! Mitt psyke säger att jag ska orka mer - jag vill mer!
Nåja, mamma och jag pratade om att pysa iväg till Ikea imon, vilket ger mig ett ypperligt tillfälle för vilodag. Ska inte ens ta en vagnpromenad imon... för att sen kunna ge 100% heela nästa vecka.

Planera, ladda, tagga.... Så kör vi!!



Kommentarer

  • Linda säger:

    Nu går det ;). Självklart kan jag visa övningar :). Nästa gång jag kör överkropp så kan jag visa dom lite mer annorlunda.

    Imorgon är det ben och där tror jag du kan alla övningar ;).



    Du kommer att se resultat, det gäller bara att inte gå ut för hårt :).

    2012-01-22 | 01:15:13
    Bloggadress: http://Blogg.mama.nu/lindasliv
  • Mia säger:

    Duktig du är! Själv ska jag försöka ta min värkande kropp till spinninglokalen i eftermiddag!

    2012-01-22 | 12:26:34
  • Sara säger:

    Jag har också extremt svårt att ta hela vilodagar. Alltså att man inte springer ett enda löpsteg eller ens är ute och går på promenad med vagnen. Men igår lyfte jag inte ett finger ;)

    Just nu suger det att vi bor så långt ifrån varandra =/

    2012-01-22 | 20:34:41

Kommentera inlägget här: