träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Tröttis

Kategori: Allmänt

Kvällen är här. Tösen sover i famnen på mig, mannen lagar mat och jag säckar snart ihop - är sjukt trött nu. Hann iaf med allt jag ville idag. 6 km promenad, 15 min ct-intervall, 2 km lugn löpning + 2*200m intervall... samt damma av övervåningen.
(Hade velat baka ett bröd också, men får ta det imon då tösen haft magknip och behövt massa gos.)

I vanliga fall är jag lite vemodig när mannen ska iväg på jobb när alla andra har fredagsmys, men ikväll känns det helt ok. Kommer nog sussa in tidigt. Fundera dock på att busa till det med nåt gott i magen ikväll. Glass eller godis? Det behöver jag om jag ska orka röra mina grötiga ben inom:) Måste bara övertala mannen att ta sig till affären.

Trevlig afton!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: