träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Tröttsöndag

Kategori: Allmänt

Det blev ingen träning igår, dock 1 mils vagnpromenad... får väl duga!?
Ska försöka släpa mig iväg till jobbgymmet ikväll, men först är det kalas hos morbror som fyller år.

Lovade ju slänga upp receptet, så här kommer det...
10 ägg
1 dl grädde
2 dl riven ost
salt o peppar
(rör ihop allt och tillsätt valfria smaksättare, grädda i ugnen ca 20 min på 175 grader)

I de första jag gjorde slängde jag i lite kassler och fetaost.
I de sista rörde jag ner lite kruskakli, urgröpta tomater, mozzarella och basilika.

Tipset på dessa små enkla delikata hungersdämpare kommer från Sara.



Klockan tickar på, dags att packa in mig och tösen i bilen så vi hinner förbi stan och köpa nån liten present innan kalaset.

Har ni haft en bra helg?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: