träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Bra start!

Kategori: Allmänt

Första veckan på utmaningen får klart godkänt. Vägde och mätte mig just och har loosat 1 cm på alla ställen (midja, buk, rumpa, lår) och tappar 2,1kg i vikt. Det kan verka mycket i viktnedgång på en vecka, men jag kan försäkra er om att det är mestadels vätska. Har ju dragit ner på kolisar samtidigt som jag druckit mycket mer vatten... vilket gör att vätskan drivs ut.

Tanken var att köra helt utan kolisar första veckan. Så blev det inte riktigt. När vi kom till fredag kände både jag och mannen (ja, han har kört samma!) oss orkeslösa och helt matta efter bara en långpromenad. Nån löpning pallade därför min kropp inte. Och det är väl det enda som känns lite misslyckat; löpningen. Annars har jag promenerat en hel del, struntat i bilen och tagit cykeln till jobbet, kört en hel del styrka... och fått massor av vardagsmotion genom att jobba, busa med tösen, fixa i trädgården och hemmet. Har med andra ord hållt igång rätt bra och inte suttit ner många minuter per dag.

Nähä, solen skiner och jag måste ut, ut, ut! Blir inte många minuter inomhus dessa dagar.... <3

Kommentarer

  • Linda säger:

    Vad härligt:)

    Ser sj fram emot att få röra på mig imorgon igen, så pass mkt som jag orkar iaf!

    2012-03-25 | 20:38:18
    Bloggadress: http://www.lalinda84.se

Kommentera inlägget här: