träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Brrr

Kategori: Allmänt

Det var inte alls så skönt ute som det såg ut att vara, men jag gick iaf en 5km vagnpromenad på förmiddagen. Tog mig också ut på min planerade löpning. Blev 3 km, men inga intervaller. Kände av magen lite så känns inte värt att pressa sig för mkt. Är det nån som fött barn som känner igen det? Det gör inte så ont, men det känns och är liksom obehagligt lång ner i magen ibland när jag anstränger mig...Nån?

Svinkallt här hemma. Antar att elementen slår av på dagarna när solen ligger på och inte hinner med riktigt när det kyler av på kvällarna. Så nu är det raggisar på:)

Kommentarer

  • Tiina säger:

    Ja jag känner igen det, hade som en "mensvärk"s liknande känsla i magen bra länge, långt ner nästan mot ljumskarna till. Men nu är det helt borta och det går mycket bra att både löpa och ta vikter:)

    2012-03-07 | 20:12:15
  • Mia säger:

    Va!!! Har du DIF raggisar...Fuskigt;)

    2012-03-07 | 20:27:35
  • Linda säger:

    nej d va verkligen inte lika skönt ute som man trodde. jag o oliver gav oss ut i em för att gå osudden men bestämde oss för att strunta i d då det såg ut som både jag o oliver grät pga all blåst.



    Kommer inte riktigt ihåg att jag kände av ngn sån smärta som du beskriver, så vet inte alls vad det kan va=/

    2012-03-07 | 22:41:03
    Bloggadress: http://www.lalinda84.se

Kommentera inlägget här: