träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

En god morgon!

Kategori: Allmänt

Nu har jag planerat träningen för de 3 första veckorna av utmaningen. Det bli nog tufft till en början, men kommer va så värt det när jag väl kommit in i det.

Har vägt och mätt mig också, så jag har olika sätt att se resultaten. Ska nog be mannen fota mig i underkläder innan måndag också (ingen kul tanke - men vet att det är kul att jämföra och se sen.)

Blev lite inspirerad av mig själv och stack ut på en kort pw när tösen skulle ta sin förmiddagslur. Efter lunch blir det längre pw med en vän och i kväll ska jag ut och flåsa mina 3 km.

Hur rör ni på er idag?

Kommentarer

  • Pauline säger:

    Gått två promenader idag :)

    2012-03-14 | 16:00:50
  • Mia säger:

    Sprungit 5 km=)

    2012-03-14 | 20:02:12
  • linda säger:

    idag blev det inte mkt mer träning än en kortare pw.



    Jag väger o mäter mig varje torsdag o det är verkligen kul att se när d gäller mätningen=)

    2012-03-14 | 21:38:40
    Bloggadress: http://www.lalinda84.se
  • Pauline igen säger:

    Blev lite inspirerad, så idag tog jag på mig träningskläder och gick (nästan små sprang) i 1,5h. Ingen lattepromenad, riktigt PW.

    Tur Lennon sov när vi kom upp, för mamman behövde en dusch =)

    2012-03-16 | 11:47:50

Kommentera inlägget här: