träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

fotboll

Kategori: Allmänt

Det var så kul att träna igår. Inte för att träningen var nåt märkvärdigt i sig, men känslan av att vara tillbaka på planen, ombytt och träningsvillig - underbart!! Och knät höll. Så nu blir det till att köpa knäskydd. Nästa träning är på söndag och sen match på tisdag. Hoppas, hoppas, hoppas jag inte går sönder. Jag vill spela!

Jag skulle kunna bosätta mig på en fotbollsplan. Kan lätt träna 10h/dag (om bara kroppen pallade) - tröttnar aldrig!
Har ni nån träningsform ni brinner för sådär sjukt mkt?

Kommentarer

  • Sara säger:

    Kampsport =)

    2012-03-29 | 23:18:15
  • Anna säger:

    Jag älskar löpning och spinning. Plus styrketräning =)

    2012-04-02 | 22:52:26
    Bloggadress: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: