träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Fridag

Kategori: Allmänt

Är ledig idag.
Inget jobb - inga måsten - ingen stress.

Solen skiner från klarblå himmel ute och jag känner hur energin bubblar inom mig. Vill ut!! Blir nog en skön lååångpromenad senare när jag ändå ska iväg och handla lite. När mannen kommer hem blir det löpning (ca 3km + intervaller) med nån form av styrka.

Kickade igång dagen runt halv 7 då jag började plocka här hemma och damma av övervåningen. Tösen vaknade och lekte på bra i egna sängen så det gick fint. Sen blev det lite mys, frukost och fram med dammsugaren. Älskar att ha en rent hem när jag ska vara ledig - annars har jag svårt att koppla av. Nu ska jag bara springa över golven med moppen, hälla i mig en kopp kaffe, slänga på mig ett ansikte och låta dagen rulla på.

Shit va jag mår bra just nu!

Kommentarer

  • pauline säger:

    Härligt att läsa att allt är bra :)

    2012-03-07 | 09:49:32
  • Sara säger:

    Precis mina ord! Både extremt välmående just nu, och det där med rena golv =) kan inte heller slappna av när jag är ledig om det inte är rent runtom..

    2012-03-07 | 14:53:54
    Bloggadress: http://saraelicha.blogg.se/mintraning

Kommentera inlägget här: