träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Hej snor!

Kategori: Allmänt

Lagom tills mannen piggnar till från sin förkylning så drabbar den damerna i huset. Tösens nos är som en öppen kran och jag är i startgroparna. Får skippa träning i helt idag och spara på krafterna. Ikväll väntar tjejkväll med änglarna och imon påbörjar vi maskering och målning och möblering av tösen rum:) Vill inte bli dålig och vill verkligen inte att tösen blir sämre.

Kör ännu en bloggfri helg och återkommer på måndag. Blir jag inte sämre så kör jag veckans andra löpning imon eller sön.

God fredag... & trevlig helg!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Nej,inte en bloggfri helg igen,gillar inte det riktigt;) Bäst jag sätter igång med käket tills ikväll=)

    2012-03-09 | 15:14:33
  • Linda säger:

    den blusen va verkligen super skön måste jag säga. Och för en annan som fortf ha lite mage att dölja va den perfekt=)



    Usch inte kul med sjukdom, speciellt inte när det gäller de små. Det här året ha hittills innehållit alldeles för mkt av den varan tycker jag. Krya på er!!!!

    2012-03-11 | 09:38:38
    Bloggadress: http://www.lalinda84.se

Kommentera inlägget här: