träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Måndag. Ny vecka!

Kategori: Allmänt

Helgen har varit bra. Vi har inte gjort nåt speciellt; bara varit lediga, njutit av vårsol, god mat och varandra. Det är så skönt när mannen är ledig och man får känna sig som en "riktig familj".

Tog veckans andra löpning i lördagsmorse, före babysimmet. Fick höra av de andra mammorna att jag var lite knasig, men det kan jag ta:) Gick iaf bra och kändes riktigt gott.

Tryckte också in lite hemmastyrka igår eftermiddag, vilket kändes i kroppen när jag vaknade idag. Ska försöka mig på en stentuff träningsvecka nu och se hur kroppen pallar.
Blir det bara lite soliga dagar så blir det lätt att plocka fram energin:)

Kommentarer

  • Mia säger:

    Skönt att du är tillbaka med bloggandet.Det var tomt i helgen utan dina inlägg ;) Nu hoppas jag att denna veckan går galet fort,längtar nämligen efter våran efterlängtade tjejkväll=) Förresten har du inte lyckats att få bort dem irriterande bokstäverna som man måste fylla i här på bloggen när man ska kommentera!

    2012-03-05 | 17:36:59

Kommentera inlägget här: