träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Nästa vecka!

Kategori: Allmänt

Jag vet att man inte ska säga "jag börjar på måndag" eller liknanade... men nu får det bli så. Till helgen kommer svåger med familj på besök, så tänker inte köra med några förbud då inte. Blir löpning imon och tors så det dåliga samvetet inte blir allt för stort :/ Känner jag inte av magen ska jag öka till 4-5km på tors bara för att testa.
Det är fan inte kul att löpträna innan grunden finns där... men jag vet vilken feeling man får den dan det bara flyter på... och det är SÅÅÅ värt det! 

Sen på måndag stegrar vi! Kommer minska mitt kolhydratintaget extremt (no pasta, potato eller bröd!) Jag fortsätter med löpningen (minst 3 km - 2 ggr/vecka ett par veckor till... sen 5km - 2ggr/vecka). Ska puscha på cardioträningen på gymmaskinerna också... minst två 45minpass/vecka... och fler pw varje vecka. Är väldigt ofta ute och promenerar i ett lagom skönt tempo, vilket är helt ok när man ska hem till nån eller traska ner på stan och springa i affärer... men inte annars. Så, när jag ska ut och gå för att gå... så får det bli ordentliga pw som höjer pulsen ordentligt. Nu jävla ska det brännas fett:) Jag får leva i träningskläderna ett par veckor, så det inte finns nån ursäkt att ta i så man svettas. Sex veckor ska jag köra på - fram till maj. Nån som vill joina?

Nu blev jag sugen - ge mig måndag nu!!! (eller nä, först vill jag ha en helg med lite goe mat, soffhäng, godis och nåt glas vin!) Fasen va taggad jag blev nu. Känner mig äntligen stark nog att våga ta i ordentligt. Byebye bilring, mohahaha!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Ja på lördag vill jag ha en Hemmakvälls-godispåse. Men träningskläderna packas med, så en motionsrunda på morgonen siktar vi på.. men det får bli som det blir. De åker med iaf =)

    2012-03-13 | 23:22:51

Kommentera inlägget här: