träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Slentrian

Kategori: Allmänt

Känner att träning, kost och allt runtom flyter på bra. Jag upplever inte att det är jobbigt att ta mig ut på en långpromenad eller lägga mig ner och göra armhävningar och jag känner inte av något hemskt sötsug eller liknanade. Så min 6v utmaning går bra nu och JAG MÅR BRA.

Igår blev det 8,5 km pw/prom och lite styrka. Idag har det blivlit 8 km pw/prom.

Ikväll blir det fotbollsträning - hoppas knät håller. Skulle va så kul att spela en säsong till...
                          

Kommentarer

  • Pauline T säger:

    Sv: Självklart ska vi träffas då, bara bestämma en dag så kommer vi till köping(himmeta) eller så kommer ni till västerås!

    Har inte tänkt på att han kanske inte får ta spruta med hosta... får ringa imorgon!



    Duktig du är som kämpar mot sötsuget, de går så där för mig. Bara att se till att inget gott finns hemma =)



    Kram

    2012-03-28 | 18:04:58

Kommentera inlägget här: