träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Slut

Kategori: Allmänt

Måndag är snart slut och jag är mer än slut. Blev dåligt med sömn även inatt... och kommer nog bli ett tag till (verkar vara tänder på g).
Jag pallrade mig iaf upp 5.45 för att ta mig till jobbet. Efter jobb väntade gymkondis. Idag blev det fördelat på 20ct, 15cykel & 10rodd. Mådde riktigt gott (sega och skakiga ben) efter och höll på att inte komma hem. Blåste sjukt hårt mot mig när jag skulle trampa hemåt. Och slut i benen var jag ju redan. Blev tvungen att ställa mig upp och ta i ordentligt ett par gånger bara för att fortsätta ta mig framåt. Måste sett kul ut för de som körde förbi i sina bilar... för det såg ut att vara kanonväder. Men fy vilken blåst!

Väl hemma har det varit lugnt och slappt. Har precis nattat tösen och funderar skarpt på att börja förbereda även mig för nattning. Klockan ringer tidigt imon igen:/

Har ni skött er träning idag?

Kommentarer

  • Sara säger:

    Jag har skött min träning idag jag med =) Förutom en utebliven pw då vi hade satans blåsigt här med.

    Armar imorse och ben/rumpa/mage på em. Nu har även styrkan kommit igång efter 4 veckors "vila" (sjukdom)

    2012-03-19 | 20:12:53
    Bloggadress: http://saraelicha.blogg/mintraning
  • Linda säger:

    Tack :)



    Ja ha skött träningen o maten :) det blev styrkegympa däremot blev d ingen pw här heller pga blåsten. Va ju riktigt obehagligt att vara ute :/ hoppas på bättre väder imorgon!!!

    2012-03-19 | 21:06:09
    Bloggadress: http://www.lalinda84.se

Kommentera inlägget här: