träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Strålande

Kategori: Allmänt

Tidigt babysim och en stadig frukost med härligt sällskap, sen var lördagen igång:)
Började med promenad, lekplatsstopp med gungning följt av ett par timmar hos min mor och far. Blev rastlös och rotade fram ett par gamla adidas i mammas garderob och drog ett hårt snabbpass på gymmet. Sen bjöds det på grillat innan jag och tösabiten traskade hem.

Mannen i huset jobbar sent och jag har inga planer på att sitta uppe och vänta. Nej - en dusch nu och sen bädda i rent i sängen.... Och sen kryper jag ner. Kanske att jag orkar rota fram en bra bok och softa lite.

(En fågel viskade att vi förlorar en timme inatt och jag hatar att ha minus på sovkontot, då fungerar jag inte. Så måste somna tidigt!!!)

Har ni haft en bra dag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: