träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Summa

Kategori: Allmänt


Veckans träning var tänkt att ge:
2 gymkondis, 4 pw, 3 styrka & 2 löp
Istället blev det:
1 gymkondis, 5 pw, 4 styrka & 3 prom

Det blir sällan helt som man tänkt sig, men bara det tränas så tycker jag inte man ska vara missnöjd med sin insats... så jag är nöjd! :)

Kommande vecka siktar jag på:
2 gymkondis, 4 pw, 3 styrka & 2 löp

Vad gäller maten kommer jag (&mannen) köra likt denna; noll kolisar i veckan och lite i maten till helgen. (Kan bli massor med kolisar på lördagkväll om vi får gäster och det bli den trerätters vi funderar på!)

Kvällens middag ligger och gottar sig i magen och jag har parkerat mig i soffan. Saknar dock bra tv-underhållning :/ Blir tidig nattning även idag då bristen på god sömn har lett till lätt huvudvärk.

Imon äre måndag och jobb.. dvs klockan ringer 5.45. Så, god afton och god natt... & adjö och tja... :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: