träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Tidsbrist och träningsbrist

Kategori: Allmänt

Skepp och hoj! Tiden rinner iväg...

i lördags blev det en sväng på stan, en tur till till färgbutiken och sen en eftermiddag med målning...
i söndags blev det morgontipsrunda, lunchshopping till hemmet, kaffe i solen hos Mami och fönsterputsning av hemmet...

Idag hann jag bara hem från jobbet och byta om och slänga i mig lite käk innan jag gav mig ut i solen:) Tog en långpromenad, hälsade på en vän i sin nya fina lya, traskade förbi stan och shoppade lite till tösen och hem för att ännu en gång gått igenom och rensat ur lillans garderob.

Träningen ligger på hyllan. Känner mig täppt och slemmig på mornarna, så har skjutit på löpningen.

Kommentarer

  • linda säger:

    2 km nästan precis blev det=) inget maraton som sagt men det duger än så länge för min del som har noll kondis just nu. Men ska jobba upp den nu i vår=)



    Du har inte heller legat på latsidan i helgen ser jag, härligt.

    Hoppas du blir kvitt din förkylning nu!!!

    2012-03-12 | 20:42:33
    Bloggadress: http://www.lalinda84.se

Kommentera inlägget här: