träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Tro, hopp och träning...

Kategori: Allmänt

Det som såg ut att vara superfint väder visade sig vara en lika jäkla blåsig (men solig) dag som de 2 senaste... iallafall när jag cyklade hem från jobbet kring lunch. Sen sken det upp ordentligt en stund och var riktigt vårgott och varmt på verandan... för att senare mulna igen och börja regna (?)! Nog om det :)

Har iallafall promenerat över milen idag. Först 6.38km i härligt promenadtempo.... och senare 3.69km i svettempo. Det som nu återstår är styrka ök. Tösen sussar och jag ska pressa mig framför "halv åtta hos mig" & "mästerkocken".
Ska ha tillbaka mina armar till sommaren. Ska, ska, ska!!!


Får bli armhävningar, swing med kb, plankor, dips och kb-rodd - allt tills det gör förbannat ont. Är ju jobbfri t.o.m. måndag och kan därför pressa mig lite extra ett par dar. Yummi!

Vad gör vi? -Nu kör vi!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: