träningstokig

let your outside reflect the beauty inside

Underbara läsare!

Kategori: Allmänt

Det är så kul att ni börjat kommentera lite mera - bra där!. Det behövs så lite för att man ska bli glad. Tänkte dra några snabba svar här så ni inte tror att jag ignorerar er:)

Mia: det är inte dif-raggisar utan kappahl-raggisar (fått av Hanna så klart!) Jag fattar inte hur jag får bort bokstäverna när man ska kommentera. Nån annan som vet kanske??? Och du, längtar med till fredag, eller imorgon :)

LindaÅ: jisses va bra. det dröjer nog tills jag gör 50 armhävningar. men varför ingen träning på ett tag?.. och varför ingen uppdatering på bloggen? hoppas allt är väl med dig/er <3

LaLinda: man blir än mer positiv när man får glada kommentarer, så tack:) 11 tycker jag inte är fyskam... själv gör jag inte fler heller (än så länge!) Vad gäller maten -  det är bara sallad från gårdagen, med stekt färskpotatis och bacon för att göra den lite matigare... så absolut inget krångel... men gott var det; perfekt 2min-mat för en stressad & hungrig morsa:)

Tiina: kul, eller kanske inte kul men skönt, att nån förstår vad jag menar med magen. Då är det nog pga graviditeten och är nog livmodern som gör sig till känna på nåt sätt.


Kommentarer

  • linda säger:

    Visst är det kul när folk kommenterar! Att blogga handlar ju lite om att ge o ta så df är det kul att man får lite kommentarer så man vet att det är "riktiga människor" bakom statistiken o inte bara siffror=)



    ok det såg hur som helst super gott ut=) ha en super bra fredag!

    2012-03-09 | 08:51:39
    Bloggadress: http://www.lalinda84.se
  • Linda säger:

    Håll ut, jag är snart tillbaka ;)!

    2012-03-13 | 11:48:03
    Bloggadress: http://Blogg.mama.nu/lindasliv

Kommentera inlägget här: